Jay Shepheard – Add Arp (Catz ‘n Dogz Remix)

5 jun

Grzegorz and Wojciech zullen u waarschijnlijk weinig bekend in de oren klinken. In het dancecircuit is dit Poolse duo immens hot onder de naam Catz ‘n Dogz’.  De verfrissende manier waarop ze met elektronische muziek omgaan, is een paar jaar terug niet ongezien voorbijgegaan aan grote bonzen als Carl Craig en Tanner Ross. Met als gevolg dat ze de sindsdien voor talrijke projecten verschenen op labels als Crosstown Rebels, Pokerflat, Boxer, Mothership en Get Physical.

Deze week sloegen ze me compleet tilt met hun eigen interpretatie van Jay Shepheard‘s “Add Arp“. Een groot deel van de hits op het Youtube-kanaal waar ik het nummer vond, zullen wel van mijn hand zijn. Ik krijg maar niet genoeg van dit fijngevoelig, verhalende deephousenummertje dat door de koperblazer wel wat ” The man with the red face“-allures meekrijgt. Verfrissend en een voldoeninggevende smile op mijn gezicht toverend…
Vanaf maandag verkrijgbaar op Jay’s label, Retrofit, een jong label met een oor voor het verleden en een oog voor de toekomst.
Check natuurlijk ook de originele mix van dit nummer, maar je zal me gelijk geven dat de remix een veel diepere indruk nalaat.

Geef een reactie

