Holden – Gone Feral

26 Mrt

james holden

Lang geleden dat het haar op mijn armen nog eens recht kwam te staan door wat er door mijn boxen knalde. Eveneens lang geleden dat James ‘Golden’ Holden zelf nog eens wat de wereld instuurde. ‘Gone Feral‘ is een psychedelische analoge synth jam gedreven door een weerbarstig jazzy ritme en diepgaande bassen. De man moet wel een heel intelligente (en wilde) gek zijn om dit te produceren. Fuck, ik ben volledig uit mijn lood geslagen! Het lijkt ineens ook lang geleden dat ik nog zo naar een nieuw album uitkeek.  17 Juni is de datum van uitgave van zijn nieuwe langspeler ‘The Inheritors‘.

Eén reactie to “Holden – Gone Feral”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Holden – Renata | ► MoustacheMusic ◄ - 11/05/2013

    […] zee der digitale downloads, samen met remixes van oa. geestesgenoot Daphni. Na het wilde “Gone Feral” en deze hoogbegaafde beauty worden de verwachtingen voor Golden Holden‘s full album […]

Geef een reactie

